Brr....

Just nu visar utetermometern på minus 18,3 grader, och det verkar bara bli kallare och kallare.... Snön har fortsatt att falla under dan. Såpass att jag var tvungen att skotta på lunchen....

Idag hittade jag en rolig "app" till min iPhone. Den gör om foton, så de ser gamla ut:

                  
                   Lovis var motvillig modell.... 

                  
                   Mina ljuskoner i fönstret!

                   

Äh, vi tar en till på Lovis, en gammal, som Madde tog för länge sen:

                                         

Ja det var det... 

Annars har det varit en högst ordinär tisdag med jobb fram till kl. 18, och därefter middag och hundpromenad. sitter just nu och försöker få en aningens julkänsla med hjälp av jullåtar på Spotify...men jag vet inte jag...inte känns det nåt "juligt"....



             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0