Virus?

Jaha..fick upp en varning om att jag har en trojansk häst i datorn...vad otrevligt...Får försöka "bädda" in den. det har funkat förr....

                              

Mina barn syns inte till. De är på bio med sin far. Niklas drog till Mariefred på fm. Han skulle få nycklarna till lägenheten idag. Men Madde blir kvar här några dar till.

Jag gick en skapligt lång promenad nu på kvällen med Anna. Blev inbjuden till henne på kaffe efteråt.

Sen har jag fastnat vid Datorn och Rolle.....

I morgon ska jag genomgå en förändring.....bild kommer förhoppningsvis...om jag blir nöjd, vill säga....

Helgen blir nog minst av allt lugn...är bjuden på fest både fredag och lördag. Hårda bud! På fredag ska jag ut till kusten till Pernilla... Hon har återigen samlat ihop ett gäng tjejer, och jag känner bara ett par stycken...Men med "Pillan" som värdinna lär det bli fullt ös!

Sen på lördag ska jag på ett 50-årskalas. Kan bli riktigt kul det med...hoppas bara det blir uppehåll och någorlunda varmt, för vi ska cykla till festen....

Jaa..det där kaffet jag fick hos Anna har gjort mig speedad....inte det minsta trött är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0