Uurk...

Jaha...då var det min tur då, att få ont i halsen. Det gör inte överjävligt ont men det är nåt lurt på gång. Men men, jag har som sagt inte tid att bli sjuk, så alla gamla huskurer och beprövade medel brukas. Gurgla saltvatten är ett tips som min farmor lärt mig. Ren sprit brukar oxå funka, haha...Hade jag haft lite Minttu hemma så hade jag garanterat gurglat det, bakterierna dör!

Iaf kollade vi på Småstadsliv3 sent igår kväll. Oj oj vilka galna människor! Vill se den igen när jag är lite piggare.

Det här fick bli ett litet kort morgon-inlägg, ska strax börja jobba, och ikväll har vi sista repet inför Örbyhusdan.

Kommentarer
Postat av: syrran

kan leverera Minttu på måndag om det krisar...

2010-05-27 @ 20:58:47
Postat av: syrran

ska ordna lite Minttu åt dig ...

2010-05-27 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0