Pingstafton

Här sitter jag i min ensamhet vid datorn. Alex är chaufför i kväll åt ett gäng som ska till Gävle på studentskiva.

Igår kväll var jag in till Flustret. Bulldog och Playboys spelade. Skitbra! Jättemycket folk, underbart väder och bra musik!

                         
                          Playboys!

                         
                         
                          Bulldog!

                         

Men herregud vad varmt det blev, när man stod längst fram. Svetten bara bara rann..fast det var ju lika för alla.

Tog sista tåget hem och vaknade oförskämt pigg vid nio-tiden. Har väl inte gjort så många knop idag, mest legat ute på altanen och solat. Kollade lite på slutet av Sveriges match mot Tjeckien i hockey-VM....men det var ju inget vidare....

Nu sitter jag och kollar lite recept på buffe´mat till Maddes 20-årskalas. Jag tycker det är jättekul att laga massa smårätter. Då kan alla hitta nåt som de tycker om. Det blir bl.a kycklingspett, nån lax, nån fläskfile...Hittade nyss ett recept på dillpannacotta med räkspett, dom lär jag prova!  
                
                         
                          

Nu är det bara att hålla tummarna att vädret blir lika fint nästa helg oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0