Maria och jag...

Nu så, har Madde gjort mig till en "Hollywood-fru"...haha. Hon har  idag offrat flera timmar på att sätta i löshår på mig...

                                  
                                   
                                   Knep&knåp...

                                  
                                   Är jag inte lik Maria Montazami?

Får se hur det kommer att gå när jag ska sova på dessa "pluttar"....

Ser ur som det kommer att bli åska när som helst...varmt och kvavt och grått är det ute! Bäst att logga ut snart då.

Vi ska repa ikväll oxå...Bra det!

Kommentarer
Postat av: syrran

Snyggt! verkligen Hollywood-look...nice

2010-05-13 @ 17:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0