Måndag 31 Maj

Vaknade åter med sprängande bihålor, men vad ska man göra, när jobbet kallar lik förbannat? Bara att bita ihop. Tur iaf att jag bara jobbade till tre. Skulle iväg och besikta bilen sen. Den gick inte igenom...Bromsarna i bak var så ojämna och sen var det nåt med nån "länkarm" ? i fram... Jaja bara att bita ihop där med.

Jag tvingade med Alex till bilprovningen, för det är bland det värsta jag vet, att åka dit. Nästan alltid är dom otrevliga där, och så har man ont i magen när man åker dit.

Men tänk, idag var det en supertrevlig karl, som hade humor!! Vi fick kaffe medan vi väntade, så det kändes helt ok, trots nedslagen...

Jag fick ett reklamblad från Granngården idag som visade en skapligt billig gräsklippare. Glada i hågen efter besiktningen åkte vi dit och köpte den av bara farten!

                                      
                                        Gud, så skönt! Nu kan vi äntligen klippa "maskros-ängen"

Tyvärr så orkade varken Alex lr jag klippa, för båda är lika hängiga...men om nån dag så....

Nu på kvällen har jag fått ovärderlig hjälp av supersnälla Lotta, att installera ett nytt bokföringsprogram i min dator. Och dessutom föra över gammal data till ett USB-minne. Kanon! Tack snälla!!

                                       
                                       Härligt med lite moderna grejer!

Nej nu är det dags för lite nässpray känner jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0