Måndag 24 maj

Igår åkte jag in till Uppsala. Kom på att det var enda dan som jag skulle kunna handla nån present till Madde... Dessutom kom jag på att min systerdotter Johanna fyller 15 nästa vecka....
 
Jag fick iaf med mig mamma som sällskap. Som vanligt när man måste hitta nånting, så gör man det inte! Ringde till Madde och försökte få henne att säga nåt som hon ville ha, men nej...hon kom inte på nåt! Jaja det blev lite småkrafs...hittade lite till Johanna med... Kan tänkas att bägge läser detta, så jag kan inte skriva vad det är...


Vi var till Plantagen med, och precis då kom jag på att jag inte hade några blomlådor till mina smideshållare. Hittade svarta, perfekta...nästan...Mina hållare är 80 cm, och lådorna fanns bara i 70 eller 90 cm... Jaja, köpte "sjuttisarna" och jag tror faktiskt ingen kommer att märka så mycket sen när blommorna växt till sig...

                               
                               
                                Äh..! Bättre än inget iaf....

                               
De här fina krukorna köpte Madde och Niklas åt mig när de var till stan...blir nog oxå fint när det växt till sig lite!


Annars snurrar det på som vanligt, jag börjar känna av stressen inför freda'n, men intalar mig själv att allt ordnar sig. Och det gör det ju alltid. Har t.ex givit Madde hela handlingslistan, de skulle stanna på vägen från Mariefred och handla all mat... Fast jag tog med mig listan till Ica idag och försökte hitta en del grejer....hmm..kan inte släppa kontrollen helt...


Igår kväll fick vi till ett rep med! Låtlistan skulle göras i ordning, och det blev ett riktigt "kackel"... Fem viljor, fem olika åsikter...men vi fick ihop allt till slut! Nu så har vi ett rep kvar innan spelningen på lördag!

Nu ska jag gå ner och glufsa i mig lite glass innan läggdags.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0