19 maj

Jag är så trött! Jag bara gäspar och gäspar...vad är det för fel? Jag är trött hela dagarna..hmm..

-Annars då?  -Jo tack, det knallar och småspringer...Jobbar och står i...Går på hundpromenader...

Jo just! I måndags kväll hamnade jag hemma hos Anna på ett glas vin...härligt, att slippa disk och städning, som egentligen var det jag borde ha gjort.

Igår kväll somnade jag när Sverige ledde med 3-0 mot schweiz...

Gräsmattan börjar se "gräslig" ut, måste skaffa en gräsklippare...

Kollade i en rabatt härom veckan...tänkte röja upp i den...och vad fick jag se? Jo tre lökväxter som jag pulade ner i höstas, men som jag totalt glömt bort! Roligt! Fast jag har absolut ingen aning om vad det är...

                           
                            Spännande....men skrämmande vilket dåligt minne jag har....


I fredags köpte jag ju lite plantor. Så här gulligt blev det med gyckelblomstren:

                          

En låt som jag gillar väldigt mycket just nu:

             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0