Vårkänsla!

Nu börjar det bli trångt i fönstret:

                                   
Mina små odlingar brer ut sig mer o mer. Det går väl an än så länge...men sen då..när varje planta ska ha en egen kruka....

Igår kväll fick Alex och jag främmande. Det var syrran, Matte och Jesper som kom och hälsade på. De var nämligen portade hemma, för Johanna hade tjejträff.

De hade med sig en "familjepizza"...synd att Alex och jag hade ätit varsin redig biff och pommes strax innan...

Det omtalade snöfallet kom av sig och blev till regn ist. Tack gode Gud för det!

Just ja! Jag köpte Spotify Premium igår...så nu lyssnar jag på di Levas nya skiva om o om igen! Den är helt fantastisk! Gamla godingar från 80-talet...Man in the mirror...Let's dance...Miracle of love... Personal Jesus..♥♥

                                  
                                  I think I'm in love!!

   

Kommentarer
Postat av: Pelle

Är det en ägg-odling du har har i fönstret?? :)

2010-03-28 @ 19:36:43
Postat av: Annika

Haha...nej men du ser väl att jag odlar mjölk! ;)

2010-03-28 @ 21:39:58
Postat av: Angelica

rösta på min egen designade bikini :) jag länkar till alla som röstar <3

2010-03-28 @ 22:43:03
URL: http://angeliqaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0