Trött....

Jag är trött...känner mig slut i kroppen och knoppen.. Ska verkligen bli skönt med lite ledighet! Jag jobbar i morgon men sen är jag ledig hela nästa vecka oxå. Inte bra för plånboken, men för själen..

Gud så skönt att få andas fjälluft, och åka skidor, och kanske få se solen, och äta gott, dricka gott...bara vara :) Fast först ska påsken passera.

Usch jag skulle behöva rensa skallen...har för många negativa tankar som spökar. Varför kan inte jag få lugn och ro nån gång? En massa jävla skit som kommer fram och får mig ur balans fullständigt...alltid, när jag tycker att jag trots allt har det bra...men det ska man tydligen inte få göra :(

Äh! Det är väl prövningar man ska gå igenom. Det löser väl sig så småningom, hoppas jag!

Nu ska jag gå och krama kudden! Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0