Tisdag 30 mars

Dagens nyhet:

Ricky Martin har klivit ut ur garderoben...som om vi inte vetat att han stått i den!

Det närmar sig påsk, och jag har inte plockat fram kvasten än! Kanske måste serva den innan jag far till Blåkulla.

Påsken ja...varför firar vi den nu igen? Nåt med Jesus iaf...Dog han eller kvickna han till i nån grotta? Hmm eller gjorde han både och kanske? Det kanske står i min lilla bibel, som jag fick till jul! Får väl kolla....eller inte...

Jag får nog byta religion snart, för jag är så totalt okunnig i kristendomen, och inte speciellt intresserad heller. Har inga speciella tros-frågor....Jag byter varje dag...hahaha

Såå skönt med sommartid. Det var ljust när jag gick kvällspromenaden med hundarna. Man känner sig genast gladare. I flera dagar har nån koltrast sjungit på samma ställe när jag gått förbi...helt otroligt hur den kan åstadkomma detta ljuvliga ljud! Det känns som sommar..... För er som inte vet hur den låter:


                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0