Tisdag 2 mars

Snart har ännu en tisdag passerat. Fast den här har varit lite annorlunda. Jag jobbade fram till lunch, sen hjälpte jag Susanne att köra grejer till hennes nya lägenhet. Det blev några vändor med en fullproppad volvo.

Lägenheten är kompakt men otroligt fräsch! där kommer hon att få det bra.

Jag var tvungen att åka hem efter ett tag för jag hade lite jobb inbokat.

Efter jobbet slog jag äntligen till och ringde och bokade tid för att tatuera mig..... Så nästa fredag är det dags! Jag lovar att lägga ut en bild på resultatet.....

Tatuerings-stället ligger i Bäcklösen, strax utanför Tierp. Nära och bra! De verkade skit-trevliga dessutom!

                             

                                                          

Oj,oj nu har jag riktigt ont i ryggen efter allt kånkande och bärande idag...ska nog inta ryggläge på spikmattan, det var länge sen!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!Visste inte att det fanns ett tatuerings-ställe i Tierp./ Lisa

2010-03-02 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0