Söndag 14 mars

Klockan är strax halvelva och jag har precis kommit hem... Vi har faktiskt fått till ett rep nu på kvällen. Blev mycket prat och allvarliga diskussioner, men jag tror vi är på väg åt rätt håll nu. Kul! Hoppas alla tycker lika nu bara och att spelglädjen infinner sig.

Efter repet fick jag åka direkt  och hämta Alex, som var hos kusin Jesper. De hade haft fotbollsträning, men jag kunde inte hämta direkt, utan han fick följa med dom hem.

Innan träningen skulle vi käka...jag hade planerat sen igår att göra kyckling i lergryta. Den fick tina i kylen över natten men var lite fryst ändå när jag tog fram den...så den fick ligga framme en stund i solen:

                            
                            Haha..vilken trevlig fönsterdekoration....

Annars har jag fortsatt min "storstädning" i dag. Toaletten är i det närmaste kliniskt ren nu...ett tag då...Jag känner mig duktig och nyttig nu.

Nu gäller det att vi håller det så här städat iaf  den här veckan ut. För på lördag ska vi fira Alex!


Och som vanligt när det gäller melodifestivalen, så är paus-underhållningen bäst:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0