Solsken!

Sitter vid datorn och njuter av att solen skiner ute. Jag har långlunch och hamnar såklart här vid bloggar, FB och Spotify....Men jag har iaf dammsugit och pysslat lite...

Just nu lyssnar jag på I can jive med Jerry Williams, Kan det va nåt för oss i bandet kanske? Vi har nosat lite på den iaf.

Madde sitter på bussen nu, på väg HEM för några dagar! Ska hämta henne i kväll vid Gävle Bro.

Alex ska köra halkbana idag, så han tog nån buss från stan idag mot Gillinge, som stället heter. Ligger mot Stockholmshållet tror jag.

I går kväll gick jag en halvlång promenad med hundarna utan musik....det var hemskt! Nej det får bli en ny mobil tror jag...frågan är bara vilken sort. Jag är ganska säker på att det blir en Sony Ericsson igen, för jag gillar verkligen den jag har nu....W760i...men jag vet inte...

Köpte lite blomfrön igår oxå...så nu jäklar ska här sås! Men kanske väntar till söndag när allt födelsedagsfirande är över.

Nej nu har jag inte tid med det här längre. Dags att göra skäl för lönen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0