Skit oxå!

Min mobil är inte okej...Hålet där man stoppar i hörlurar, laddare o usb-kabeln är glappt. Med nöd och näppe har jag kunnat ladda den, men då måste man hålla på och trixa och lägga den still i exakt rätt läge. Lägga in bilder från mobilen till datorn har oxå gått hjälpligt hittills. Men min stora sorg är att det inte går att lyssna på musik när jag är ute och går....

Har precis slumrat i soffan till "Hollywoodfruarna" ojoj vilket hårt liv de lever....Fluffa rosetter, och hyra in folk som klär julgranen...ja det kan inte va lätt ;)

Åhh...på onsdag kommer Madde!! På torsdag firar vi Alex med Birgitta och LarsÅke, på fredag åker Madde och jag ev. till stan och myser runt lite...Kan tänka mig att hon är sugen att shoppa loss lite. sen på lördag kommer resten av släkten för att fira. Söndag vet jag inte, mer än att vi förhoppningsvis ska repa på kvällen, och sen åker Madde tillbaks till Ramundberget på måndag...

Så den här veckan kommer nog att gå fort, synd att man måste jobba...men men, pengar behövs om mina fjällplaner ska gå i lås. Ser för tillfället väldigt mörkt ut på den fronten....

Nej nu ska jag för ovanlighetens skull faktiskt slå igen både dator och ögon tidigt i kväll. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0