Prisa gud....

..här kommer solen!!

I dag känns allt mycket lättare. Solen skiner och min huvudvärk är borta. Sov lite halvknackigt, men är ju ledig, så jag kunde ligga o dra mig.

Gick sen en hundpromenad och njöt av solens strålar. När jag kom hem grävde jag fram den översnöade stegen, och klev upp på farstu-taket och började skotta. Anna dök upp efter ett tag och vi hade riktigt mysigt där uppe i värmen.

                                

                                 
                                 Man kanske kan få liite färg i ansiktet...

Det gick som en dans att få ner snön, och nu kärvar inte ytterdörren heller...härligt!

Vi bar ut stolar och bord på den lilla snutt av altanen som var skottad, och tog en fika. Uppladdningen inför kvällen började med varsin Captain Morgan...mums!!

                                

Nu ska jag ta och dammsuga av lite här inne, fast helst skulle jag vilja gå ut i solen en stund till...hmm...kanske blir så ist. Dammråttorna lär ju inte försvinna, så de kan jag ta senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0