Powernap!

Jag tror faktiskt jag hinner med en powernap innan jag ställer mig i duschen!

Lugn dag än så länge...Anna och jag for till Tierp för att uträtta diverse ärenden. Det blev en sväng in på Granngården och jag köpte lite blomfrön. Jag har redan sått tre olika sorter, men man kan aldrig få för mycket, bara för lite plats i fönstren....

In på apoteket och skaffade alvedon och mucoangin...mot halsen...jag provsmakade en tablett på vägen hem, och faktiskt, halsen blev som bortdomnad...

Bolaget, såklart, blev sugen på lite öl. Bra att ha...fast ikväll blir det nog rödvin till maten.

Jag kom även hem med en liten kort jeansjacka, som bara kändes som jag!!

Det får bli den ikväll, tillsammans med min Ed Hardey liknande tunika:

                                   

Har hunnit med en hundpromenad i det ljuvliga vädret. Tyvärr med följd av otroligt skitiga hundar....

Nej som sagt, nu tar jag en liten tupplur framför teven, där Alex kollar på nån gammal James Bond film.
Sen dusch, middag och Flustret!

Kommentarer
Postat av: M-A

Hur underbart är det inte att gå en promenad i solskenet. Skit snygg jeansjacka. O va jag önskar att jag kunde ha en så`n. Hoppas du hade kul på flustret.Krammmaaarrrrr

2010-03-27 @ 01:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0