Onsdag 3/3

Nu har jag fastnat framför den här datorn i nästan två timmar tror jag..och det är återigen Tradera som håller fast mig i sina klor!

Det är inte bra, men jag gjorde ett köp iaf. En mascara för 67 spänn och den går på runt 200 i butik. Och faktiskt så behövde jag en nu, för min nuvarande håller på att ta slut. Så det så!

Jag har djävulusiskt ont i min rygg än, men det går väl över nån gång.

Snön fortsätter på sitt uppkäftiga vis att falla ner....Men idag fick jag en present av min kära syster...en snöskyffel! Tänk, det fanns att få tag på i Österby. Tyvärr orkade jag inte skyffla av hela gården med den, där behövs större grejer....helst en traktor....

Alex har avverkat körlektion nr 2 i stan och det verkar inte vara några som helst problem....säger han iaf....

Herregud ungen fyller 18 om två veckor....vart tar tiden vägen? Det var ju inte länge sen man kämpade på morgnarna för att komma i tid till dagis och jobb...Alla åldrar har sin charm, sägs det, och det stämmer....på barn iaf...vete fan om det är så charmigt att vara 40....

Jaja inget att gnälla över...ingen kommer undan...lika för alla...

Igår kväll somnade jag före kl 22...högst ovanligt...men det var skönt att inte vakna trött. Ska nog försöka krypa isäng skapligt ikväll igen...Inget mer Traderande nu bara...AJA BAJA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0