Onsdag 24mars

Snart slut på den här dagen. Halva veckan har redan gått....

Har haft fullt med jobb idag...bra det för plånboken. Dessvärre börjar både Alex o jag att känna av våra halsar..jag vill inte bli förkyld, har varken tid eller lust med det!

Jaha...vad ska jag skriva om nu då? Känns inte som det finns nåt intressant att berätta. Hmm...

Jo, musiken tar allt mer plats i mitt liv igen. Det är jättekul. Har faktiskt repat både i söndags och igår, och så ska vi ses i morrn med. Fast nu är det våra egna "musikprojekt" vi håller på med. Riktigt spännande att få vara delaktig i nyskapande.

Funderar starkt på att skaffa Spotify Premium...Där finns nämligen Thomas di Levas nya coverskiva tillgänglig! Faktiskt värt 99 spänn bara det!

Apropå Spotify...så finns ju filmens motsvarighet: Voddler. Jag har ju anmält mitt intresse,ända sen i höstas, på diverse sidor, för att få en invite. Sen var det nån som skrev på FB att man skulle anmäla sig direkt på Voddlers hemsida. Så det gjorde jag igår 8.30 på morgonen. Klockan 18 när jag slutat jobba hade jag fått en invite. HA!

Nu är det väl inte så troligt att jag kommer att sitta och glo på film på datorn så ofta, men ändå, möjligheten finns!


Här följer några tänkvärda ord:

Korta ordspråk

* Den man ligger med får bädda.
* Den som tar, han har.
* Det man inte minns, har inte hänt.
* Det man inte vet, har man ingen aning om.
* Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon.
* Förtala är silver, förtiga är guld.
* Gammal kärlek kostar alltid.
* Har man slagit yxan i båten får man ro som f-n.
* Man ska inte kasta spjut i radhus.
* Liten stuga kallas ofta stort dass.
* Man måste kyssa många grodor innan man hittar sitt svin.
* Som man raggar får man ligga.
* Den som har mest prylar när han dör vinner.
* Övning ger träning.
* Friskt kopplat, hälften brunnet.
* När pengarna talar är sanningen stum. (Ryskt ordspråk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0