Onsdag 10 mars

Jag har liksom inget vettigt att säga, känns det som...Dagarna bara går, och det liknar ingenting tycker jag. Vädret är ju härligt, men när man jobbar så får man ju inte njuta av det fullt ut. Känner mig "vårtrött"...

Man får försöka tänka på det som är positivt, och den närmsta grejen för mig är tatueringen som ska ske på fredag. Längtar....

Nästa roliga grej är att Madde kommer "hem"på besök nästa vecka...Alex blir ju myndig och ska firas med buller och bång!

Så nog har jag saker att glädjas åt. Framför allt är jag såå glad att ha mina vänner omkring mig. Att ta en spontan kopp kaffe och snacka skit är underbart.

Tyvärr verkar min största glädjekälla, musiken, ligga på is för tillfället...får se om det överhuvudtaget blir nån fortsättning.... :(

Kom på att det börjar bli dags att så blomfrön oxå....undrar vad jag ska satsa på i år? Jag vill så mycket men har inte den platsen som krävs.

Jaja så är det! Jag är frisk, mina barn är friska. Vi har tak över huvudet, och mat på bordet. Kan man egentligen begära mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0