Nu är det gjort!

Äntligen har jag fått min tatuering... Och inte gjorde det ont!

Jag kan verkligen rekommendera Crazy Fresh Tattoo, supertrevliga och snälla.

Nu kommer bilderna på min ankel-prydnad...aldrig mer trasiga fotlänkar...

                      

                      

                      

                      
                       Ja så ser den ut...jag är jättenöjd!

Kom på att jag tog lite bilder i studion:

                      
                       Först gör man en stencil som man fäster på huden...

                      
                       Borta i hörnet sitter Pekka och tatuerar en tjej på hennes revben....usch...

                      
                       I den fina röda stolen fick jag sitta...Johan heter "min" tatuerare.


Kommentarer
Postat av: Madde

Naaaajs.. Jag vill också!!

2010-03-12 @ 21:14:59
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/
Postat av: Camilla

har också tänkt ringt till dom grabbarna! hur mycket tog dom för din?

2010-03-13 @ 22:40:50
Postat av: Annika

Den kostade 1700...men då har jag ju ett smycke som HÅLLER!

2010-03-14 @ 10:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0