Nej nu...

..jävlar! Får det vara nog, på snöandet!

                                     
                     
Detta var droppen...ryggont och djävulskap...och nu går knappt min ytterdörr att öppna eller stänga p.g.a snötyngden på den så kallade balkongen ovanför. Bara att hugga i och skotta av det förbannade taket i morrn då...Snälla Anna har lovat att hjälpa mig...

Usch vad jag gnäller och svär, men det är så jag känner. Jag kan skrika och gapa här hemma oxå men det känns skönt att få skriva av sig sin ilska...

Får försöka tygla mitt humör tills i morgon kväll..Då ska jag till Anna på middag och sen blir det stan och Flurran. Bulldog spelar på AW, och dom vill man inte missa!

                                                      
                                                   
                                                Ha! Den fanns på norska oxå!!

Nej..men ..om man skulle ta och lägga i en maskin tvätt kanske.....

Kommentarer
Postat av: Cattis Z

Håller med dig till fullo!! Är såå trött på den här jäkla skiten!!! Hoppas du får en trevlig fredagkväll iaf...;)...

2010-03-04 @ 23:38:50
URL: http://www.cattissida.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0