Nej men va....

....faan....det snöar och blåser ute. OGILLAS!!

Det var ju så underbart skönt igår, rena sommarvärmen.

                          
Jag fick en stund över, mitt i smörgåstårts-tillverkningen, och satte mig ute...Solen värmde så jag fick ta av mig jackan!

                          
                           Kottan la sig i skuggan....

                           
                          Snart är trädäcket snöfritt....TRODDE JAG JA......

Nu pågår en smärre snöstorm utanför fönstret och mitt humör sjunker.....


Vi fick iaf främmande vid femtiden igår, smörgåstårtorna gick åt, och vi hade hade jättetrevligt!


                         
Alex fick många presenter...mest pengar, men Matte, min svåger hade omsorgsfullt paketerat en starköl...haha. Dessutom ska han precis som förra året få åka med Matte o Jesper på bilsportsmässan i Jönköping i påsk. Det är en mycket uppskattad present.

Som sagt...snön yr ute, och Madde o jag som bestämt att vi ska åka till Lidl och handla...känns inget vidare att ge sig ut.....


                         
                         

Kommentarer
Postat av: syrran

ja, det är så man kan bli tokig på detta väder...skit

Men tack för en jättemysig kväll igår, smörgåstårtorna var underbart goda som alltid...GILLAS !!

2010-03-21 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0