Måndag 8 mars

Vad fort tiden går...redan inne i mars. Internationella kvinnodagen idag, jaha!?

Helgen har varit hård och intensiv.

Fredagskvällen spenderades inne på Flustret, där Bulldog spelade. Mycket bra! Vi åkte hem efter deras sista spelset, Anna skulle ju upp o jobba på lördagsmorgonen. Så redan 00.19- tåget blev det. Och det räckte bra för mig då, om man säger så....

Lördagen blev en seg historia, fram tills 18-tiden då det bestämdes att vi skulle åka in ett gäng och lyssna på Planet Marsh som spelade på Katalin. Där inne träffadde jag lite andra bekanta, riktigt roligt!

Sen blev det bestämt att vi skulle ta 01.19 tåget hem för att käka lite nattmat...det blev morgonmat kan man ju nästan säga...Strax efter kl sex kom jag i säng. Söndagen har varit bland de segaste dagarna nånsin. Jag har väl inte mått dåligt direkt...men tröttheten förlamade mig fullständigt. Kan det va åldern?

Ny vecka....nya möjligheter...hmm...känns ganska segt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0