Måndag 22 mars

Nu har Madde åkt tillbaks till Ramundberget. Det var såå kul att ha henne här hemma, och tiden gick såå fort.

Ringde henne vid åtta-tiden nu i kväll, och då var hon redan hemma i "Slakt", som hennes boende kallas. Resan hade gått bra och hon skulle börja jobba kl sju i morrn bitti.

Jag har haft fullt upp på jobbet mellan 9 och 18 idag, sen fick det bli några snabbmackor till middag, för Alex hade träning i Österby som startade 18.30....

Under tiden han tränade tog jag hundarna och åkte hem till syrran och fikade. Vi hamnade framför datorn, och kollade på lite bilder och klipp på 3D målningar på gator o.dyl. Helt fantastiskt...man fattar inte hur de kan måla så verkligt!

                                   
                                   
                                   
                                   
Skulle vara kul att se i verkligheten. Fast jag förmodar, att om de målade så här i Sverige nånstans, så tog det väl inte lång stund innan nån hade klottrat och vandaliserat det... tråkigt nog...

Nej nu ska jag nog ta och logga ut... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0