Lördag 13 mars

I brist på annat har jag nu genomlidit melodifestivalen...Anna vann..jaha...helt okej...

Annars har min dag mest bestått av städning...Alex har storstädat sitt rum (!) och jag har farit runt lite överallt med dammsugare och golvmopp. Blev inte riktigt klar utan får fortsätta i morrn... Var ju tvungen att gå ut med hundarna i finvädret oxå. 

                   
                   
                    Kottan ligger som en säl och rullar sig i snön!

Jag skrev ju härom dan att jag kanske borde klä mig i nåt färgglatt...hmm.. Så här såg det ut när jag hängde tvätt idag:

                   
 

Och jag är fortfarande supernöjd med min tatuering.

Såg i UNT idag att musikproducenten Phil Spector blivit dömd till 19 års fängelse för mord, men överklagat. Men hur i hela friden ser karln ut? Kan inte stå rätt till där....

Hittade lite olika bilder från olika tidsperioder...

                   
                    Hahaha.... Hur går det till?
 
                   
                    Ehhh...

                    
                    Jodå....så att...

                  
                  Ojojoj..

Det var allt för ikväll. Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: anna

det är ju inte helt okey att kalla ngn ful,men i det här fallet känns det som att det inte finns ngt annat akternativ....

2010-03-13 @ 22:51:34
Postat av: anna

alternativ ska det va

2010-03-13 @ 22:55:19
Postat av: Pernilla

Han har nog lekt frisör!

2010-03-14 @ 10:58:04
Postat av: Pelle

Haha!

Använd inte bilderna i dina annonser bara.. :)

2010-03-14 @ 12:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0