Kvalitetstid..

Idag har jag umgåtts med min dotter på tu man hand. Vi åkte in till Uppsala vid halvtio-tiden.

                                   
                                    Madde körde på ditvägen!

                                   
                                    Riktigt skitväder...

                                    
                                    Haha....

Det blev en del handlat. Lite kläder o sånt...faktiskt en hel del på rea..så hålet i plånboken blev inte djupt.

                                   
                                    Vid Gränby tog vi lite lunch...varma mackor...mums!

                                   
Jag tog en kopp kaffe på maten, men ångrade mig nästan när jag fick smaka Madde's choklad med vispgrädde.

                                    Sen drog vi till Willy:s för att handla grejer till morgondagens smörgåstårta.

                                   

                                   
                                    Polpa Mutti....visade sig vara krossade tomater...jaha där ser man!

                                   
                                    Bjudgodis....

Ja nu är vi hemma igen och provar kläderna vi köpt. Senare kommer några kompisar till Madde hit, får väl se om jag vill vara här, eller om jag går över till Anna en sväng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0