Helg....igen!

Jag fattar inte...hur fort tiden går? Veckorna bara försvinner. Redan torsdag kväll och jag är ledig i TRE dagar!

I morse hade Alex skitont i halsen och verkade inte alltför pigg. Precis idag, skulle klassen till Älvsjö för att gå på byggmässan, så det ville han ju inte missa. Han kom inte hem förrän vid halvsex, och då var han riktigt slut. Förmodligen feber, så det blev ryggläge direkt. Själv jobbade jag till sex och sen, kvart i sju drog jag ner till replokalen. Våra musikprojekt fortskrider....man vet aldrig...vi kanske sitter i green-room nästa år...hahaha

                                       


Tyvärr börjar min hals kännas oxå..hmm..vi som ska ut och svira imorrn...Får väl kurera mig med nåt starkt! Nåt bakteridödande :)


                                              

Om två veckor är jag i Ramund igen...tralala!! Längtar redan...hoppas på sol och fin skidåkning! Ett litet krux finnes: min bil börjar låta mer o mer som en rallybil...nån liten spricka i avgassystemet...får försöka åtgärda det innan resan.

Sitter just nu och lyssnar på Scorpions' nya skiva...gud va bra dom är. Still going strong!! Men hur gamla är dom egentligen?...var tvungen att kolla...gruppen bildades 1965!! Gitarristen  har varit med sen dess och sångaren sen 1970! Inte dåligt...

                               
                                Rekommenderas!

Jag har druckit en massa kaffe nu på kvällen och känner mig speedad, kommer inte att somna än på ett tag, men jag är ju som sagt, ledig i morrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0