Äntligen torsdag....

...äntligen ledig några dar.

Jag är så trött, och uttråkad på nåt vis. Men nu är jag iaf ledig och ska försöka få  tillbaks nån sorts inspiration. Idag hade jag en kund...en kvinna, som sa en hel del tänkvärda ord till mig. Det handlade om personlig utveckling. Att man måste lära sig att tycka om sig själv....

Jag vet att det är så, men det är ju inte lätt precis. Men om man bara går och hatar sig själv, så är det ju det man utstrålar mot alla andra runt om kring en...Och hur attraktivt är det?

-Nej, sa hon, nästa gång du går ut på krogen t.ex, så går du in i känslan av att du älskar dig själv och så klär du dig i nån färg som du tycker att du passar i ...Sen ska du få se att du drar till dig rätt sorts folk!

                             


Haha..ja men det ligger kanske nåt i det...o jag som för det mesta klär mig i svart för att inte utmärka mig..hmm...

Alex och jag har börjat käka glass med chokladsås på kvällarna. Jag har hittat ett superenkelt recept på chokladsås: 1dl strösocker 1dl kakao 1dl vatten....rör och låt koka upp...Färdigt!!! Nyttigt? NEJ! Gott? JAA!

Och i morrn är det dags att pryda min kropp med en tatuering....

Nästa helg ska vi fira Alex 18-årsdag! Idag blev det bestämt att hans farmor sponsrar med petit choux-tårtor, vin och öl!! Perfekt! Då ska jag lägga ner min själ i att göra smörgåstårtorna :)

Städa hela huset skulle oxå behövas...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0