Svensk Bilprovning...

Jag hade ju ombesiktning på min bil i morse. Bromsskivorna nysvarvade och fina....trodde jag... Kom dit och killen säger att bromsvärdena var lika dåliga den här gången. Suck...ombesiktning IGEN! Jag hatar när det krånglar med bilar, de ska bara starta och gå. Dessutom fick jag hjälp att svetsa ljuddämparen igår oxå. Liite pinsamt att komma till bilprovningen och låta rallybil....

Idag ska min kompis Johan byta länkarmslagringar på min bil.... Och p.g.a det felet har däcken slitits ojämnt, så nu är det fyra nya däck som gäller. Men det får faktiskt vänta känner jag, min plånbok tillåter inte nåt sånt just nu!

Vädret är iaf toppen just nu. Jag har lunch, men vill inte gå ut och bli svettig. Håller mig inomhus men njuter av solen ändå!

Igår kom uppgraderingar till min iPhone. Festligt, med lite nya upplägg och en del finesser. Har inte hunnit sätta mig in i allt än, men man lär väl sig med tiden.

                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0