Skar'e va på det här viset?

Blir det inte bättre sommar än så här? Efter den här vargavintern som varit, är vi väl värda en varm och fin sommar? Men tyvärr....regn och blåst...och kyligt....

Idag hade jag verkligen laddat för en långpromenad på kvällen. Men precis när jag stoppat lurarna i öronen och tagit fram hundarnas koppel, kom det en riktig störtskur. Iof kan man ju dra på sig ett regnställ och gå ändå...men blöta hundar är inget vidare. Så jag väntade och väntade på att regnet skulle gå över, och det gjorde det. Men det liksom hängde i luften, så det blev ingen jättelång tur.....

Annars har jag inget direkt att rapportera, förutom att Alex började jobba idag. Åkte först till firman i Öregrund, men blev omdirigerad till Alunda. Gled in på stället i pappas fina Merca....kändes nog rätt bra....


Ännu en helt vanlig, tråkig måndag har snart passerat. Jag får väl umgås lite med Rolle, såhär på kvällskvisten! Hahaha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0