Sammanfattning...

Midsommarhelgen är över för den här gången. Nu vänder det och går mot mörkare tider...

Jaja...jag hade iaf skitkul i fredags. Det hade vi allihopa törs jag lova! Vi åt och drack, och drack och åt....

                                  
                                   Mumsfillibabba!

Matte hade gjort i ordning ett häfte med snapsvisor...

                                  
                                  

Plötsligt kom nån på att vi måste hissa flaggan! Sagt och gjort. Vi tågade ut på gräsmattan och sjöng i kör...Kungssången....som Matte passande hade med i sitt häfte....

                                 

                                 

                                 
                                  Korrekt flaggbärande...

                                  
                                 
                                 
                                  Haha...tämligen vindstilla.

                                 
                                  Vissa återgick till frosserierna...

                                  
                                  ...medans andra spelade krocket!

Ja det var en mycket trevlig midsommarafton. Själv kröp jag till kojs kl. 06.00.....

Var inte direkt pigg på midsommardagen, men hamnade såklart på dansen i Lövsta. Anna och jag fick skjuts av Alexander. Men i Lövsta var det inte dugg roligt tyckte jag. 7 grader varmt och djävulskt med mygg. Ett riktigt bottennapp.....

Idag söndag har jag inte gjort många knop. Mest slappat i en solstol. Är faktiskt ledig i morrn med. Då ska jag ta och röja upp lite här hemma tror jag. 

Nu ska jag slänga mig på sängen och se färdigt matchen mellan Argentina och Mexico!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0