Dofter...

Idag började jag känna doften av syrener. Tog hundarna och gick till Ica efter jobbet, och då kände jag den underbara syrendoften! Tyvärr har jag ingen smak än, men känner mig lite bättre iaf....

Fick ju lite medicin igår hos syrran, som jag beställt...

                           
                            Dosering: Tas vid behov....

Gräsmattan får jag ta och fixa färdig imorrn, då jag är ledig. Tog en liten runda bland mina få växter, och... kolla in min Paradisbuske:

                           
                           
                            Vackert!

De okända lökväxterna i min rabatt växer.... 

                           
                            Ja...man undrar ju....vad är det? Hur tänkte jag?

Ingen sovmorgon imorrn...drar upp en sväng till Gävle och revisorn. Han vill nog ha mina bokföringspapper nu. Som vanligt har han begärt anstånd med deklarationen till den 15:e....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0