Då lär inte jag bli långlivad....

En studie har gjorts, som visar kramars betydelse för människans välbefinnande. Den visar att:

1) Fyra kramar om dagen, behövs för att man ska överleva!?

2) Åtta kramar om dagen behövs för att man ska må bra!

3) Åtta till tolv kramar om dagen behövs för att man ska växa som människa!

Oj oj...vojne vojne...jag tynar sakta men säkert bort...Kommer inte upp i nån kvot alls..... Jo just ja, jag fick en kram på dansen i Lövsta i lördags. En gammal klasskompis....som jag efter en timme såg ledas ut av två poliser...hmm...

Men vad ska jag göra då? Räknas hundkramar kanske? Isf ska Kottan och Lovis få minst tolv kramar ikväll!

                             

Kommentarer
Postat av: syrran

ojdå, då borde man ju vara död vid det här laget...

2010-06-30 @ 11:14:57
Postat av: anna

Du kan gärna få några av mig....så du överlever iaf;)

2010-06-30 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0