Torsdag kväll = helg

Det är torsdag kväll...varmt och skönt ute. Fast jag har en djävulusisk spänningshuvudvärk :( Har haft det i två dagar mer eller mindre. Det är en punkt mellan skuldrorna som på nåt vis har hakat upp sig.....

Har haft en ganska lugn dag på jobbet, slutade före fem, skönt det!

Tog en promenad med vovvarna förbi Anna, men hon var inte hemma. Gick hem och hittade gigantiska smultron i en rabatt.

                               
                                Som jordgubbar nästan.

Sen tänkte jag bara slappa i en solstol... 

                               
                                En iskall öl och en bra bok...verkade trevligt...

Tyvärr förvärrades min huvudvärk, så jag slängde mig på soffan och slumrade lite. Nu har jag vaknat till, varit ut på altanen och vattnat lite...nacken och huvudet värker satan, så nu är det bara att ta till starkare medikament!

Min son ser man inte röken av. Han jobbar och sover på Gräsö. I morgon åker han upp till Järvsö för att heja på sin far i en backtävling.

Fick kostnadsförslag på kondensatorn på bilen med...med kylvätska och jobb skulle det hamna runt 4000kr!! Perfekt! så här i semestertider, när man inte har nåt annat att lägga pengarna på :(((( Men vad ska jag göra då? Måste ju ha en fungerande AC, så grejerna är beställda och kommer i början av nästa vecka...SUCK!'

Känns som om jag vill dränka mina sorger nu. Kanske ska korka upp en flaska vin istället för att ta nån stark värktablett....sak samma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0