Usch...

Min middagsbjudning blev lyckad. Jag bjöd på Grekisk delikatesspanna som jag för övrigt bloggade om för ett år sen. Efterrätten blev en hallonmoussetårta, som jag hittade receptet på i en tidning härom dan.

                                 
                                  Smarrig!

Tyvärr kom den goda stämningen av sig.....jag fick ett mycket tråkigt telefonsamtal...som berörde oss alla. Det blev svårt att vara glad efter det....

Finns inga ord att ta till...förutom att livet är bra jävla orättvist!!

Texten i låten "Tusen bitar" som Björn Afzelius översatt, känns helt rätt:

Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå
men det kan va svårt att tro när man inte ser den
Och det sägs att efter regnet kommer solen fram igen
men det hjälper sällan dom som har bli'tt våta......


Jag vet ju själv att livet går upp och ner, och att tiden faktiskt läker alla sår, nja kanske inte helt, men vad har man att välja på?

Jag sänder mina varmaste tankar till familjen som drabbats.....

                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0