Hej....hejdå...

Igår skulle Madde o Niklas till Gävle under em. -Vi kommer nog och sover hos dig! -Vad kul, tänkte jag och snabbstädade lite... Alex kom oväntat hem efter jobbet och var hungrig. Jag gjorde i ordning en kycklingsallad med risoni. En helt ny erfarenhet för mig, risoni.... En slags pasta som ser ut som ris. Pernilla tipsade mig om det i Halmstad, och jag köpte ett paket där. Tänkte att det säkert inte finns på mitt Ica här hemma. 

                                            

Iaf kom Madde o Niklas vid sju-tiden, och  maten stod på bordet.

-Vi kan inte stanna, vi måste åka direkt till Mariefred för det är översvämningar där, pga regnet! 

                            


Och deras lägenhet som ligger i källarvåningen.... Jaja inte mycket att göra åt, bara hålla tummarna att vattnet inte runnit in...

Vägen in till Mariefred var tydligen avstängd, så det var lite ovisst....

Madde ringde senare och sa att det inte var nån fara med deras lägenhet. Puh!!

Jaha....det blev en lugn kväll...satt mest vid datorn....

Hittade ett klipp från Ullevi i fredags. Pink, när hon springer över publiken i "plastbollen"....

                        

Nu ska jag återgå till mina köks-sysslor... Jag har bjudit min syster med familj och min mamma med man på middag i kväll....

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0