Heja Spanien!

                               

Jag får väl börja med att gratulera Spanien till guldet i fotbolls-VM! Precis som jag hoppats!

Ska försöka sammanfatta den här helgen som har varit.... Och den har varit helt underbar...strålande sol, bad, mat och dryck med goda vänner!

I går lördag slappade jag i en solstol på dan...otroligt hett var det, men jag vill inte klaga. På kvällen hade jag bjudit in till lite grillfest. Vi grillade i värmen och höll på att smälta bort själva. Men gud vad vi hade trevligt. Vi satt ute hela kvällen och ända tills natten övergick i gryning.... Varmt och skönt var det, och myggen kom bara fram runt elvatiden. Sen efter midnatt försvann dom och vi bara njöt.... Halvfem gick jag i säng, och då sken solen för fullt igen...

Jag hade kopplat min iPhone till stereon inne, så jag tog tyvärr inga kort. Jo just ja! ett endaste på Mattes armband från Getaway-festivalen i Gävle. Han och Stefan kom till oss på natten nån gång...kanske kl två eller kanske tre...jag vet inte...

                               

Sov inte speciellt länge i morse, p.g.a att en granne började spika och så hade jag en envis fluga i sovrummet. Pratade med syrran mitt på dan och vi bestämde oss för att åka ut till Ängskär.20 grader var det i vattnet, så jag var i ett par gånger.

                               
                                Jag doppade faktiskt hela kroppen.....

                               
                               

Sen blev det lite disigt och solen försvann...så vi åkte hem till mig och åt upp resterna från igår!

Jag har nu när klockan snart är tolv, 30.6 grader i sovrummet, puh!! Måste väl försöka sova ändå för i morgon börjar sista arbetsveckan före semestern. Årets längsta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0