Grå dag...

Lördag fm, och mulet ute... Har sovit skapligt, men somnade inte förrän vid halvtre inatt.

Många tankar som far runt....vad har jag att klaga på egentligen? Inte mycket...

Nej, då blir man desto gladare när man slår igång sin dator. Min son har nämligen i smyg bytt bakgrundsbild. Haha, kan inte annat än bli på bra humör när man möts av denna man:


                        

Igår fick vi hem en kanin oxå. Vi ska vara kaninvakt i en vecka, medans syrran med familj är på Öland!

                         
                         Frida heter hon och är en Löwenkanin.

Mina hundar är mycket intresserade av henne, speciellt Lovis. Vi har stängt in buren i Maddes rum, och nu sitter Lovis och piper och gnäller utanför.....

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och titta på friidrott tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0