Fredag 16 Juli

Jaha...det är redan 17 juli..hade jag ingen aning om...var tvungen att kolla i almanackan,,,

Idag har jag iaf varit till Ängskär, med min syster och hennes familj. Göörskönt vare'...

Sen på kvällskvisten knallade jag över till Anna. Vi åt och drack, och vi drack och åt....åh raj di raj di rajdi raj raj!

Jo... det var ju så här att Anna och jag hade kommit överrens om att vi skulle fira semesterns intåg med att dricka upp hennes Mojito-flaska...


Det var ju inga problem....


Alltså....Anna, har ju dolda bartendertalanger!!

Men klockan blev ju mycket, och mina små voffse-tjejer var ju hemma så jag tog min trampcykel, och här är jag nu..... klockan närmar sig halvtre... lite väl mycket kanske?

Ja ja,i morgon är en annan dag....som Tommy Nilsson skulle ha sagt....och det gjorde han ju....

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0