1 Juli

Vart tog Juni vägen då? Redan första Juli, och jag börjar misströsta...Snart är sommar'n slut....

Har ju inte uppdaterat på ett par dar, men inget speciellt har hänt heller...Jo förresten, ikväll hände det saker. Vi skulle repa, som vanligt på torsdagar. Då säger vår sångare helt sonika upp sig!! Snopet.... Jaha, vad gör vi nu? Vi måste ha tag på en ny förstås, men VEM DÅ!!??

De redan inbokade spelningarna i sommar ställer han naturligtvis upp på, men sen då?

                            

Annars har jag jobbat på som vanligt...lite lugnare så här precis efter midsommar. Alex har bosatt sig på Gräsö några dar, för att slippa åka så tidigt om morgnarna.

I morrn är jag ledig. Ska tydligen bli riktigt fint väder i helgen, så får se om man drar ut till kusten och slänger sig på nån klippa kanske.

Det värsta är att min bil helt plötsligt inte har nån fungerande AC...:(  Typiskt när det ska bli värmebölja, men jag får väl köra med KD ist...korsdrag alltså!

Nu är klockan över midnatt, dags att försöka sova... Kombinationen kaffedrickande och bastuvarmt sovrum, lär ju inte göra det lätt...

Här en liten godnatt-sång...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0