Tjo!

Ännu en arbetsvecka att lägga till handlingarna! Skönt! Känns konstigt....känner mig fikasugen...hmm..Ja just ja! Det är torsdag = repdag.....men det bidde inget rep ikväll...-Va bidde det då då? Jo det bidde ingenting.

Jag har tappat sugen helt på spelning nu, vi får ju aldrig till det. Jag har faktiskt inte ens plockat upp "Rolle" ur lådan sen vi repade sist...Men det är klart att fick vi till ett rep snart så blev man väl sugen igen. Det känns bara trist just nu...

Jag lyssnar hellre på musik för tillfället. Fastnar varenda kväll i Spotify's värld....

Det fortsätter att komma vita saker från himlen...verkar aldrig ta slut.

Undrar om jag ska baka lite imorrn... i helgen blir det bullbak iaf. Det är ju nån som fyller år nästa vecka...

I morgon kväll ska jag åka till huvudstaden och se Pernilla Wahlgren i "Bruden som visste för lite" på Maxim-teatern... Får väl återkomma med rapport om hur det var....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0