Storhandling

Somnade inte förrän vid ett-tiden i natt, men fick sova ut...tills en försäljare ringde och väckte mig. Lika bra det, så man inte sov bort halva dan. Vid halvtolv gick Anna och jag en långpromenad med hundarna, och sen gick vi hem till henne och drack kaffe.

Efter det tog jag mig i kragen och åkte till Lidl och handlade...allt som stod på listan fanns inte så jag fick komplettera här hemma på Ica....

                          
                           Fick gå tre vändor till bilen för att bära in allt!

Upptäckte sen att jag glömt ett par tre saker ändå...suck!

Nu håller jag på att baka sirapslimpor...har aldrig gjort just den sorten, så jag har inga större förhoppningar om att dom ska bli goda....

Det känns som om större delen av vår packning kommer att bestå av ätbara och drickbara ting...men det är väl bra om man slipper handla i Funäs...

Nej nu måste kolla limpdegen!!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja du verkar ju inte svälta ihjäl i fjällen!!hoppas ni får fint väder och trevligt..

2010-01-15 @ 18:26:57
Postat av: Annika

Nej du...inte törsta ihjäl iaf... :)

2010-01-15 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0