Måndag 11 januari

Jaha, så var det vardag igen. Imorgon börjar skolorna, brukar bli skönt när allt återgår till de vanliga rutinerna.

Kylan verkar inte vilja släppa taget, det var minus 20 grader imorse.

Helgen som var började lugnt. I lördags bakade jag bullar och gjorde inget speciellt på dan. På kvällen hakade jag på ett gäng som skulle in till stan och vi hamnade på Flustret...

Så söndagen blev en riktig soffliggar-dag.

Nu dröjer det inte länge tills jag får träffa Madde! Ska bli så kul. Hoppas det inte är så kallt, jag vill ju åka skidor med. Får väl värma mig med Glüwein.....


Kommentarer
Postat av: Madde

Vi har bara haft -11 idag typ och det verkar som att det ska vara runt det nu ett tag. -11 är ju förövrigt sommarvärme nu enligt mig så inte ska ni komma hit å frysa inte :P



Joo just det, jag hoppas jag får några bullar ;)

2010-01-11 @ 16:28:44
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/
Postat av: anna

det var en bra problemlösning:)

för övrigt så känns det som det är dags för rosevin utan mygg!!

2010-01-11 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0