Jaha..

Det var därför jag inte kunde hitta dem...skidglasögonen alltså! Igår kväll tänkte jag börja så smått att ta fram lite saker som ska med till fjälls. Skidglasögonen t.ex. De var jag tvärsäker på att jag hade i en byrå låda, men icke!

Jag blev tokig och vände upp och ner på hela huset...jag visste ju att jag sett dom...men vart? Till slut sa Alex att jag kunde få låna hans gamla...-Ok,sa jag...men dom fanns inte heller... -Nej men dom låna nog Madde, sa han.

Hur som helst, så i morse tänkte jag att jag kan ju ringa till Madde o höra om hon hade sett dom nånstans innan hon for...

Och det visade sig att mina skidglasögon redan var på plats i Ramund! Tänka sig, vilken snäll dotter som tänker på mamma....som slipper packa med all utrustning.... :)

                            

Kommentarer
Postat av: anna

ja dom slutar aldrig förvåna en dom små(lr stora)liven:)

2010-01-14 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0