Solsken!

Igår blev det som jag trodde, jag hamnade i soffan framför melodifestivalen. Fy farao vilket skit. Bytte kanal o såg Barcelonas sista halvlek i stället!

Som vanligt blev det en stund vid datorn innan jag kom i säng. Klockan var nog runt ett när jag till slut loggade ut. Då, när jag låg och försökte somna började Lovis morra och skälla....Egentligen tycker jag det är skitläskigt när jag är ensam hemma...tänk om det är nån utanför, men jag var så trött så jag orkade inte kliva ur sängen o titta. Det gick ett tag sen var det dags igen...och igen...sista gången jag tittade på klockan var den närmare halvtre, då gick jag upp o kika' ut genom fönstren, men såg inget...

                                                          
Jag brukar tänka att, om det är en inbrottstjuv, så är väl den inte så dum att den fortsätter att bryta sig in om två hundar står och vrålskäller!

Fick iaf sova till nio...

Tog en promenad i solskenet, gud va härligt! Snudd på vårkänslor!!

                                 
                                 
                                 
                                  Kommer snön nånsin att töa bort?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0