Ny vecka..

Måndagens jobb avklarat! Dagarna går fort när man har mycket att göra och det är ju bra. Tänk, man behövde inte skotta snö idag, härligt!

Idag fick det bli nudelsoppa till middag....tre minuter, sen är det klart!

Efter maten tog jag hundarna och gick "Gyllby runt"...Skönt att det blivit mildare...fast då uppstår problemet med snö-klumpar i trampdynorna...

Natten som var, sov jag dåligt. Otroligt hur fullmånen påverkar, eller? Funderar på att tvinga mig från datorn och gå och lägga mig tidigt i kväll. Fast jag skulle behöva röja lite i huset. Det ligger tamejfan grejer överallt! Räknade till 9 (!) par skor och stövlar i en enda röra innanför dörren....NIO par, och då är vi två personer här hemma...

Faktiskt hade jag bara fyra par...HA!

Pratade med Madde nyss, stackar'n har ju legat sjuk sen i torsdags, men idag tvingade hon sig till jobbet mellan 15-20...Krya på dig gumman!!!

Oddsen för att vi ska få till ett rep inom snar framtid är skyhöga! "Rolle" ligger fortfarande i lådan, börjar vänja mig vid tanken på att sluta spela.....Ähh! nu är jag kanske lite väl dramatisk, fast allvarligt, tycker jag att det är så jobbigt att gå och ha förhoppningar som bara grusas....Lika bra att inte ha några....


GODNATT!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0