Nej men vad trevligt.....

....att få en sån start på min lediga dag.

För det första vaknade jag vid fem-tiden och kunde inte somna om, småslumrade till o från.... Måste ha somnat riktigt vid halvsju, för vid sju for jag ur sängen med ett ryck. Jag hade inte hört Alex...och hans tåg går kvart över.

In och väcka honom, och det är inte kul....

Snacka om förbannad, mest på sig själv tror jag, men det går ut över mig. Svordomarna haglade, och det slogs i väggar...hahaha  

                                       

Och jag som försökte vara snäll o erbjuda mig att bre en macka att ha med sig på vägen, fick nästan en snyting!

Men han hann precis, och nu försöker jag varva ner, för att så småningom själv ta mig in till stan. Ska in till en grossist och IKEA. Jag fick ju ett presentkort därifrån på min födelsdag, som nu ska spenderas!

Min mor ska följa med som sällskap, ska bli mysigt att umgås o kanske ta en fika!

Nej, nu måste jag sätta lite fart. Hundarna ska rastas oxå innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0