Lördag 13 feb.

Åhh vad det var skönt att sova i nya påslakan...Låg och drog mig till halvtio säkert.

Tog det allmänt lugnt på fm... gick runt Gyllby med hundarna. Alex blev hämtad av sin far.

Sen på em fick jag ett ryck o tänkte städa o baka semlor. Jag började med baket och när jag skulle till och grädda dom i ugnen fick jag helt plötsligt oväntat besök!

Det var min kära "plastsyster" Pernilla med sin man Tomas och så hennes far KG som kikade förbi. Kul!

Perfekt, med semlor till kaffet då! Städningen fick vänta....

Idag har både min farmor och min mormor födelsdag. Tyvärr finns ingen av de kvar i livet, så jag var alldeles nyss till kyrkogården med två gravljus. Det var inte skottat i gångarna mellan gravarna, och ingen verkar ha gått där på länge. Så jag fick försöka att trampa upp en stig i halvmeters-snön fram till bägge gravarna.

Det lyste upp och blev fint med lyktorna där nere i snögroparna.

Jag hade annars tänkt ha en liten myskväll med min son. Tacos stod på menyn, och jag slog till på en påse chips oxå. Men nu är planerna ändrade...Han ska sova hos sin far i Uppsala...

Inte gör jag tacos åt mig själv..

Jag är inte bitter...

Nejdå...det finns dom som har det värre...

Jag får väl värma på de gamla fiskbullarna som finns i kylen...

För att inte tala om vilken tv-kväll jag har framför mig....Melodifestivalen!

Nej allvarligt talat, det blir OS som gäller ikväll. Både damhockeyn och skidskyttet drar ju igång.

HEJA SVERIGE!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen bittterhet här inte! Vi ska ju förgylla Pinks konsert med vår närvaro. Kanonkul! Hon är grym! Tack för goda semlor!

2010-02-13 @ 22:44:48
Postat av: Annika

Shit va kul det ska bli!

2010-02-14 @ 02:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0