Ett litet inlägg till....

Alltså, vad är det för fel på sopåkarna?...

Nu på lunchen skulle jag gå ut o kolla om posten hade kommit. Då fick jag se detta:

                             

Det här är mina grannars soptunnor, de bor ovanför mig i backen. Tydligen har sopbilen inte backat ända upp till dom, utan dragit ner tunnorna halvvägs ner i backen....Men att sen bara slänga de på vägen är väl ett jävla tilltag! Ingen kommer förbi, varken de som bor där eller postbilen. Nonchalant är vad det är!!

Jag drog tillbaka de tomma tunnorna, och det tog mig kanske 20 sekunder allt som allt..... Oj, vad jobbigt......

Kommentarer
Postat av: Pelle

Ni verkar inte ha det lätt på Höjdvägen.. Är det inte tidningsbud så är det sopåkare som jäklas.. :)

2010-02-18 @ 23:40:21
Postat av: Annika

Haha ja...vad vill dom?

2010-02-19 @ 08:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0